Isnin, 6 Julai 2009

malas!!!!!!!!!!

aku telah dilanda penyakit malas untuk berblog kerana udah ketiadaan teman.......

hatiku tertanya2.......
kemana mereka menghilang??????adakah aku udah tidak diperlukan lagi????????
arghhhhh...tidak!!!!!!!kembalikan teman2ku........

kemana mereka semua........

aku berdoa agar dipertemukan kembali teman2ku yang dikenali dari dunia bloggers......yang sentiasa berkunjung disini???yang sering memberi komen???yang menjadi pelawat tehormat disini????dan yang menjadi sumber semangat bagiku untuk terus berblog....

11 ulasan:

'AQILAH berkata...

indu kat blogger yg slalu bagi komen kerhoho...dieorg busy bosi

ONE ZABA berkata...

berblog untuk meninggalkan kenangan dan seronok-seronok

ayu-lysa berkata...

huhuhuhu...penyakit malas mu dh mlnda..jauhkn diri dari penyakit ni..sape2 yg ada penyakit ni segera la brjmpa dgn doktor ayu..hahaha..

Luth Textile berkata...

ala..rilex r
mst ada org masuk..

- jinggo - berkata...

kenapa ni...
ada apa2 nak dikongsikan....

Lavender Pelangi berkata...

blogging is fun!!keep on blogging lorr..salam ziarah

EYA ZAMANI ZAITEE berkata...

bz+ malas hihih tp still ingat k

reen berkata...

jngn trlalu emotional dik oi....
x semua blogger free mcm ekau..
ekau tu aje yg trasa diri...

intan shaheera@ieyra berkata...

aqilah:windu kat semua r......



uncle one:berblog untuk mencari teman tapi mesra..huhhuuhu



kak ayu-lysa:doktor ayu hanya mampu bagi suntikkan aje........



luth textile:dah terlebih rilex r ni....sampai dah tahap crazy ni..huhuhuhuhuhhu



cikgu jinggo:xtau nak di kongsikan cam ne lagi...huhuhuhuhuhu



lavender pelangi:thanx visit my blog.......



kak ziya:jauh di mata dekat di hati gitu....



kak reen:saje2 je tu.....dah xde modal nak buat ntry....xtau lah macam mana boleh teremosi plak ptg tu..huhuhuhu

F.a.i.z.z.a.h berkata...

dorang sume g mane?

intan shaheera@ieyra berkata...

kak faizzah:xtau r kak.....sibuk ngan kerja masing2 kot...intan aje yang xpaham2.hehehehe