Selasa, 30 Jun 2009

layan lagu lagi......

aku dah xde modal nak buat ntry..maaf lah ye...
tapi aku tetap xnak biarkan blog ni kosong tanpa ape2 posting baru...so layan jelah lagu ni......

(brothers-untukmu teman)


Di sini kita pernah bertemu
Mencari warna seindah pelangi
Ketika kau menghulurkan tanganmu
Membawaku ke daerah yang baru

Kini dengarkanlah
Dendangan lagu tanda ikatanku
Kepadamu teman
Agar ikatan ukhuwah kan
Bersimpul padu

Kenangan bersamamu
Takkan ku lupa
Walau badai datang melanda
Walau bercerai jasad dan nyawa

Mengapa kita ditemukan
Dan akhirnya kita dipisahkan
Munkinkah menguji kesetiaan
Kejujuran dan kemanisan iman
Tuhan berikan daku kekuatan

Mungkinkah kita terlupa
Tuhan ada janjinya
Bertemu berpisah kita
Ada rahmat dan kasihnya
Andai ini ujian
Terangilah kamar kesabaran
Pergilah derita hadirlah cahaya

5 ulasan:

- jinggo - berkata...

lagu ni membuatkan saya teringat semua anak2 murid + bekas pelatih PLKN....

sebab lagu ni akan dimainkan dihujung pertemuan......

Org Ganu berkata...

salam ziarah..
wahh lama x dengar lagu ni..

reen berkata...

tp..kita bertemu dlm tenet...sms,mms&tepon jek..huhuhu...

Idalara berkata...

salam syg ieyra...
sesekali layan lagu tu eluk gak..damaikan hati yg gelora..
eh..bila g study semula?

intan shaheera@ieyra berkata...

cikgu jinggo:lagu tema di hujung pertemuan.........



org ganu:thanx coz visit my blog............kalu nak dgr yang best lagi,tunggu ieyra nyanyi ek?heheheh



kak reen:kira teman gak r tu....huhuhu



auntie idalara:btul tu.....ia mendamaikan hati yang sunyi......ieyra start study taun depan.....