Jumaat, 31 Julai 2009

mempromosikan kampung..........

kalu kat blog2 lain ngah sibuk mempromosikan pelbagai jenis kuih muih untuk musim perayaan yang bakal tiba.....


tapi aku nak buat kelainan skit,sebab aku nak mempromosikan kampung jerangau yang termasyhur sejak azali lagi....hehehehe..

ni baru gambar permulaan.......lom masuk dalam kawasan kampung lagi tu..... kalu dah masuk gerenti tertarik ngan penduduknya yang qiut miut semuanya.....


bukan pe aku buat ntry ni,,raya dah dekat kan???so aku nak ajak semua bloggers pakat ramai2 serang kampung ni k.......
pelbagai keseronokkan dijanjikan disini..hehehehehe


pada sape2 yang xtau lokasi kampung tu,,ni aku dah ready siap2 gambar peta.....


nah amik ko...hehehehe....
aku xde idea sbenarnya nak buat ntry hape?
tadi tetiba aku tertgk gambar ni....so aku amik jelah.......(jgn marah semua)

Tiada ulasan: