Khamis, 23 Julai 2009

GOOD NEWS!!!!!!!!!



Pada 22/julai/2009,tepat jam 12.15 p.m,aku telah menerima satu panggilan telefon dari wakil politeknik bahagian ehwal pelajar....
Beliau memaklumkan bahawa aku kena chek balik tawaran tersebut kerana ada sedikit perubahan pada sesi kemasukkan...pada awalnya aku diminta masuk pada sesi januari 2010.


Pada 23/julai/2009,aku terus buka laman web politeknik bagi membuat kesahihan tawaran tersebut....


Alhamdulillah.....selepas membuat pemeriksaan balik....aku telah diterima masuk untuk sesi julai.....aku terus coll wakil dari politeknik tu untuk membuat penerimaan tawaran.....
Wakil tersebut memaklumkan aku diminta mendaftarkan diri pada 26/julai/2009 (ahad)
dengan membawa dua keping gambar,salinan sijil berhenti sekolah,salinan i/c dan yuran daftar masuk sebanyak RM299 serta yuran koperasi sebanyak RM619...


So pada semua bloggers,aku mungkin akan menghilangkan diri untuk beberapa bulan......

sekiranya ingin ikatan persahabatan kita terus kekal,korang semua leh bertanyakan khabar aku kat KAK REEN(permata hatiku sayang) @ KAK AYU-LYSA @ AUNTIE IDALARA kerana hanya mereka bertiga je insan yang masih berhubung dgn aku walaupun diluar dunia syber,dgn melalui dunia telekomunikasi.......


salam sayang dari ieyra

14 ulasan:

ayu-lysa berkata...

tahniah2!!
blajar rajin2 tau!!
kalo x nnti x dpt lptp..
nk lptp kn..
so,kna la blajar rajin2..
jgn hampakn hrpn mak n ayah ieyra..

ONE ZABA berkata...

tahniah la ieyra. jadilah anak kebanggaan keluarga dan org kampung.

belajar elok-elok tau....

reen berkata...

TAHNIAH...TAHNIAH..
mak ayah anto suh blajo..ingt!!!jngn nk main mato lak...

sape nk bg lptp tu..cik ayu ke?

intan shaheera@ieyra berkata...

kak ayu:thanx.....jadilah pengkomen yang pertama..hahahaahaha


uncle one:thanx.....insya-allah....xkan berpaling lagi.....

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:xkan main mato punya,,,coz abg mamat ada kat johor..hahahaha
yup cik ayu nak bagi lptp..huahuahua

Bond@ While@ berkata...

tahniah dr akak dan whilea...

kat poli ader wireless la! :p

intan shaheera@ieyra berkata...

bond@ while@:thanx dak bam n bondanya....
mmg ada pun...tp intan ni kan baru nak masuk,,so sem pertama ni buat2 baik je......hahahaha

Mersik berkata...

Selamat kembali ke sekolah. belajar rajin2..

su berkata...

wahhhh! TAHNIAH!
kak su doakan yg terbaek wat ieyra!
wpun kite kenal di alam maya, ikatan persahabatan xkan putus sampai bila2!

blajar rerajin ek!

Salam manis dr kak su :)


(ticesuzana@yahoo.com)

Idalara berkata...

alhamdulillah ieyra...auntie doakan ieyra akan berjaya..kita tkkan terputus kan..masih ada yg akan menghubungkan kita..belajar rajin2 ye...auntie pasti akan rindukan ieyra..

pudding pie berkata...

tahniah!!!
jdkan peluang blaja ni sbgai tempat utk berjaya k..=)

intan shaheera@ieyra berkata...

thanx you to pokcik mersik,auntie idalara,kak su and pudding pie.....

abg-long berkata...

salam. tahniah dik. rajin2 belajar dan berusaha ya :)

ada kelapangan jemput ke forum pelajar & alumni Politeknik ya di http://www.mypolycampus.net

intan shaheera@ieyra berkata...

abg long:akan ieyra kunjungi disana nanti......