Khamis, 9 Julai 2009

MARAH........

yiibaaa.......aku terkena tag......wa kena beb!!!!!!TQ kak reen yang masih sudi bg tag kat ieyra.....
tapi terkejut gak coz tajuk tag ni agak ngeri gak...nak tahu tajuk dia??????
tag kali ni bertajuk MARAH.....wawawawawa



1)Bila last kena marah??
xingat r....aku ni mmg slalu kena marah....hehehehehe
maklumlah aku ni kan menjadi pebret org yang tgh frust...
mmg aku menjadi sasaran....huhuhuhu

2)Kena marah dengan sape?Letakkan nama beliau.
ish...ish...ish....xleh bgtau..........
(rahsia besar tau...)

3)Apa tindakan anda bila kena marah?
meredhai je lah....tapi dlm hati melawan secara senyap2....

4) Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
tersedu2 sambil menyebut "Maaf r"...

5) Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
kerat kaki kot...hahahahah ganaz nye....

6) Rasanya, bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
lepaskan perasaan pada adik n anak sdare..hahahah
lepaskan rasa marah pada ayam ada gak...den tibai ayam2 tu ngan kayu...

7) Apakah ucapan anda kepada orang yang suka marah2
ape marah2...nak kena kungfu ke?????

8) Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini.
sesiapa aje yang sudi....jwb je lah....

3 ulasan:

ayu-lysa berkata...

ni apa kna mrh2 cik adik oiii...
akak x jwb lg tag kak ien..
esk la jwb..hehe..

intan shaheera@ieyra berkata...

kak ayu:jwb jgn xjwb.....

reen berkata...

sama2..pndi pn jwb tag..