Sabtu, 25 Julai 2009

TUTUP!!!!!!!!!!!!

salam sayang buat semua saudara/saudari yang mengenali aku diruangan ini.....


aku kembali sebelom pergi...........hahahahaha


nak tahu kenapa......


aku ada bgtau korang semua yang aku diminta mendaftar diri pada 26/07/09 kan????


tarikh tu dibatalkan kerana tempat aku nak g belajar tu diminta tutup sehingga 01/08/09 kerna virus H1N1.......blom sempat nak daftar dah diminta tutup.....huahuahua.....

so kini aku kembali untuk menghangatkan suasana berblog untuk sementara waktu......
cam the mummy return lak...hahahaha...lebih kurang r tu....

5 ulasan:

ONE ZABA berkata...

boleh la tolong mak masak...kemas rumah...basuh/jemur/angkat/lipat kain.

Iznie berkata...

ye yeh.... dapat jumpa kak ieyra lagi....!
:D

reen berkata...

k r tu smpat lg wt knduri kndara jmput satu johor..malaysia....hikhikhik..

Bond@ While@ berkata...

adik akak si aus tu pun, ader kat umah ngah bercuti sbb Uitm Penang tutup sebeb H1N1!! kena kuarintin kat unah.

intan shaheera@ieyra berkata...

uncle one:yea..yea....blh lah tolong mak buat kerja umah.....tolong tgk pun leh gak....kalu tlg makan lagi r boleh...hahahaah..



iznie:jumpa kat alam cyber aje.....inie xleh tgk kecomelan kak ieyra di alam fana ini...hehe



kak reen:pada semua warga johor di jemput ke kenduri kesyukuran di terengganu,bertempat di umah ieyra,,,,jgn lupa bwk nasi n lauk sendiri k...hahahaha



bonda whilea:seronok je dgr kwn2 seusia berada di U....mula r perasaan rendah diri tu wujud......huhuhu.......