Rabu, 29 Julai 2009

Amin......Akhirnya sempurna.....

cewah...tajuk cam lagu mentera beradu je.....hikhikhik
award ni aku amik dari blog kak reen(permata hatiku sayang)....
ingatkan dapat award je,tapi upa2nya kena jwb tag jugak...
niat dalam hati nak amik award free je,tapi bila dah nengok nama duk tempat atas skali..
kena jwb gak r........


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

kak reen......insan yang aku kenali dari dunia cyber;
- aku dapat rasakan yang beliau ni agak KPO...
-agak comel(amik ati je ni..hehe)
-seorang yang garang tetapi bertempat(amik ati lagi)
-ada seorang puteri & 3hero(salah satu drpdnya aku punya k,bukan man belon punya..hikhik)
-duk kat JB bukan KB....tapi aku asik ingat dia ni duk KB je.....hehehe jgn marah...



Note down 10 interesting facts about yourself or your hobbies

>aku anak ke 5 dari 6bradik(kalu nescafe 3 in 1...tapi aku 5 in 6)
>umor baru je 17tahun 8bulan(bulan november nanti baru cukup 18 tahun)
>masih single(ada sape2 berkenan nak buat menantu ke..hahahah)
>agak periang tapi malu2 kucing tu tetap ada.
>seorang yang mudah marah(ada sape2 yang brani.....nak kena smackdown ke???yihaa)
>my dad name MOHD SARIFF BIN ABDULLAH
>mak plak nama AZIZAH SALAM(...oooo...azizah....gadis ayu.......pinggannya ramping,leher jinjang....)
>aku ada 3 org kakak(dua dah kawen),,sorg abg n sorg adik(lelaki)....
>kaler kegemaran lak warna hitam,ungu,n ape2 jelah yang spesis terang.....
>hobi lak main badminton(ala2 chong wei gitu) n baca buku....kebykkannya majalah2,novel2 cinta(opps....mak marah baca novel cinta..hehehe),berunsur akademik pun ada gak.....

Pick your 10 most deserving receipients and describe them
aku ni sebenarnya suka jawab tag dari org..tapi bab2 nak ngetag org balik ni jadi sensitif skit........so sape2 yang sudi...jawab je ler..........

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sumer ati ekau nk amek..abis tu ap yg tnggl?

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:tu nasib baik den amik hati yo....kalu den amik sekali ngan jantung...paru2.....dan semua organ tu...macam mana nak hidup...