Khamis, 2 April 2009

tag...tag....tag...

Alahai kak reen asyik nak tag org aje....tapi ku cuba untuk menjawabnya juga.......

1)LETAKKAN GAMBAR PROFILE ANDA?
nak dibuat pe ek!!!!!!ei letak je lah



2)TERANGKAN APE MAKSUD GAMBAR ITU??
nak terangkan ape lagi,dah terang2 tu gambar aku....nanti kalu aku letak gambar aym aku mesti ada yang jeles plak....

3)KENAPA PILIH@LETAK GAMBAR TU?
macam yang aku terang di atas tu...hehehehe

4)TAG 5 LAGI BLOGGER
aku xtau nak tag kan kat sape....tapi nama2 yang terbuku di hati telah di chop kan oleh kak reen....so aku letak nama lain r...
mula2 aku nak tembak tag ni kat
1)kakyong
2)kak azza(sedetik hati)
3)kak faizzah(mentari indah)
4)kak intan mgm
5)kak eyza
terpulang r nak jawab tak,tapi aku dah lama nak tag diorang ni.....

nak jugak r award tu....hikhikhik


2 ulasan:

reen berkata...

bgus!bgus!!nape x ltak je gmbo aym?ekau ngn aymkn dh sinonim gituh!!!he..

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:aymku itu lebih glamor darimu.........