Selasa, 31 Mac 2009

Siapa aku????

Ramai yang beranggapan diriku ini seorang yang gile2,nakal dan agak kasar....
disebalik kenakalan aku tersirat satu rahsia yang mungkin korang semua xpercaya....Aku juga seorang yang qiut,dan amanah kalu xcaye tanya kak reen n kak ayu_lysa,serta sesiapa sahaja yang mengenali ku...

Untuk memperkukuhkan lagi kenyataan ku tadi,aku sertakan disini bukti bahawa aku seorang yang lemah lembut...hahaha


Gambar ni diambil pada 18/mei/2008,persembahan hari guru "SEK.MEN.KEB.JERANGAU"......ketika itu aku hanya disuruh mengantikan tempat kwn yang sakit tiba2....cuba bayangkan aku xpernah berlatih menari tiba2 kena peragakan tarian di hadapan guru2,dah macam kayu aku nari malu betul......
Aku juga pernah menjadi penari dalam paksaan ketika program "NASI LEMAK KOPI O" anjuran tv9 yang pernah berlangsung di kampungku satu ketika dahulu,,,tapi aku xdapat nak sertakan gambarnya coz gambarnya hilang....

Bukan pe aku buat nrty ni saje je nak bgtau korang yang sekeras2 aku,senakal2 aku terselit satu sifat yang lemah lembut(to kak reen ni dah cukup pekej untuk dibuat menantu ni)hahahahaha

6 ulasan:

f.a.i.z.z.a.h berkata...

:) ye ke lemah lembut! hahahaha..tak caye!

intan shaheera@ieyra berkata...

kak faizzah:knp xcaye ke?????

reen berkata...

pakej wt mnantu??kahkahkah...ekau nk jd mnantu den??hakhakhak...ank den sunat pn bolum tau..kwangkwangkwang...lemah,x smstiny lmbut..lmbut,,,x smstiny..lmah...sungguh lawak la ekau ni..

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:lawak ke???kalu den jion raja lawak leh menang tak....hahaha

ayu-lysa berkata...

ekau jgn buat lwk la..cm x cayo jo..kak reen!!ekau jgn wat menantu dak ni..kehkeh...ekau kalo msk raja lawak gerenti dpt no 1 dr last..hahaha...

intan shaheera@ieyra berkata...

kak ayu_lysa:dio dongki lagilah tu......den ni dah di tempah pihak astro tau,dio bilang nak jadikan den ni ratu lawak yang ko 12.....kak reen jgn makan rayuan kak ayu itu,dio dongki kat den tu