Selasa, 28 April 2009

Halalkan......



Ntah ape2 r tajuk ni.....

Assalamualaikum salam mesra buat semua pemilik2 blog yang masih aktif..Aku hadir untuk kembali mengganaz..huahuahuahua

Dah terlampau banyak tag serta award yang tidak dapat dijawab n di amik lagi,aku harap sape2 yang ada tag or bg award tu bykkan bersabor kerana aku tidak sempat nak amik atau nak jawab semua tu...harap halalkan ye..hehehehe

Harap jasa baik anda semua dapat memantap kan lagi mutu share2 award ni..hahaha

5 ulasan:

Abang Long berkata...

Rajin juga menjawab tag ?

Idalara berkata...

iyera tak berhutang apa2 dgn auntie kan..rasanya auntie yg berhutang dgn ieyra..abb tak balas sms ieyra..sory syg..

setiasahabat berkata...

tolon2 ada orang nak menganas...

~m[0][o]n.P[o]R[L]o~ berkata...

haha.
lme x visit.
komen my new psting n have a nice day.!

intan shaheera@ieyra berkata...

abang long:ieyra mmg rajin pun.....tag tu cam amanah org je,so kena r jawab..hehehehe


auntie idalara:xpe auntie....ieyra paham.....hutang tu pun ieyra dah halalkan.


setiasahabat:ieyra datang nak mengganaz,,,jaga2lah semua bloggers.hahahahaha


moon:nanti ieyra singgah blog moon k....