Jumaat, 3 April 2009

Hepy bezday adikku.....

Entry kali ni aku nak ucap bezday kat adik aku yang tarikh nya telah ditetapkan oleh ibuku pada 05/04/2009 bersamaan hari ahad(bunyi cam nak raya plak..huhuhuhu)


Alang(nama glamorku yang tidak mengikut i/c)xde hadiah nak bagi,almaklumlah alang skunk ni penganggur.....hehehe paham2 jelah...
Walaupun kita asyik gaduh je,tapi pahamilah dirimu amat disayangi.....



Inilah gambar adik bongsu ku,namanya AMIRUL SOLLAH..dia ni xlah se qiut kakak nya.huhuhuh......Dirimu telah menjangkau usia 14 tahun..Moga terus berjaya n sentiasa di rahmati..AMIN...

5 ulasan:

reen berkata...

woi cik adik!!awal lg dh wsh??bagus!!bagus!!!...ni msti kes tiru n3 akak ni..jeles..wt n3 besday..hahaha..anywy,epi besday untk adk ieyra..dh bsar da dia..leh wt mnantu..hehehe..trkh lahirny pn sama ngn adi pmpuan akak yg no.4..

Idalara berkata...

selamat panjang umur buat adik ieyra...amboi sihatnya adik c ieyra ni...auntie ucap[kan mudah2an Amirul Solah jadi anak yg soleh dan berjaya di dunia dan akhirat.amin..

EYA ZAMANI ZAITEE berkata...

Salam Hari Lahir ..Happy Slalu ..

f.a.i.z.z.a.h berkata...

hepi belated besday wahai adik ku...

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:adik ieyra tu baru je 14 tahun r,lom layak dibuat menantu tau......kalu kakak dia ni barulah layak..hahaha


auntie idalara:adik je yg sihat tau,ieyra ni qiut lagi dari adik ieyra tu..ape2 pun thanx da wish....


kak ziya:thanx....mmg adik ieyra n ieyra hepy slalu,,,dah terlebih hepy gitu...hahahaha


kak faizzah:thanx......bezday ieyra nanti nak adiah tau........hahaha