Ahad, 12 April 2009

Tag dari kak reen.....

Akan ku korbankan masaku untuk menjawab tag darimu....

1)NAMA TIMANGAN
-ALANG....mak,ayah serta semua kaum kerabatku memanggilku dgn panggilan ini...
-INTAN..semasa di zaman persekolahan
-IEYRA...semenjak mula mengenali dunia blog
-DAK QIUT..panggilan ni bukan aku yang mintak tapi KAK REEN & KAK AYU yang panggil aku cam ni...ape leh buat redha jelah....hahahaha


2)ANDA SEORANG YANG????
yang ku cinta pada mu.....yang kusayang padamu.....maaf terlayan lagu lak...aku ni sebenarnya seorang yang pemalu(terpulang nak caya tak),periang,penyabar,dan semua jenis pe(cuma tolak penyamun,pencuri,penyodok n penyapu).....


3)INSAN TERISTIMEWA&WHY????
insan yang teristimewa padaku semestinya mak,ayah serta adik beradikku yang lain kerana mereka istimewa r.......hehehehe


4)LAGU KESUKAAN SEKARANG
dari dulu sampai sekarang aku meminati lagu2 dari KUMPULAN IKLIM.....xtau kenapa,mungkin jiwang kot..hahahaha


5)MAKANAN KEGEMARAN
aku tidak sukakan sayur2an......aku hanya dapat terima semua jenis nasi dan lebih penting adanya budu(pebret org terengganu)...


6)WARNA KEGEMARAN
aku paling suka kaler hijau muda.....dan aku xsuka kaler jengking@scorpio..hahahahaha


7)BENDA WAJIB ADA DALAM HANDBAG
-i/c...
-diut
-semua barang yang muat(kecuali pinggan mangkuk)..


8)KALI TERAKHIR MENANGIS & WHY????
xtau lah sebab aku ni xsuka nangis2 ni....huahuahuahua


9)TAG 6 RAKAN BLOGGER YANG LAIN
bab ni lah paling aku tidak gemari.....
-kak faizzah(mentari indah)
-kakyong
-princessfrogy
-sape2 jelah yang nak jawab...............
-sape2 saje...
-no komen....


aku hanya menjalankan tugas yang diberikan kak reen,diharap berpuas ati.....

3 ulasan:

reen berkata...

ada lg tag yg ekau x jwb..

kakyong berkata...

Ieyra..kakyong tu akak ye? bkn apa..ada lain kakyong dah sekrg ni. Anyway, nanti akak jwb ye. Cayang dia...hehe

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:sory kak reen xde mood nak jawab tag r???


kakyong:dah xde kakyong lain lagi...andalah orangnye......adakah kakyong juga di klon kan oleh profesor klon....