Rabu, 25 Mac 2009

Tag lagi......

Ni kali pertama aku jawab tag dari kawan2....xtau lah terbuka hati nak jwb tag dari kak reen ni........

1)Lelaki no.1 dalam hidup anda?
buat masa ni hero aku ialah ayah n adik beradik aku......

2)Perdana Menteri MALAYSIA no.4
sape ek?????dulu aku panggil DR.M je tapi sejak DATUK K muncul aku dah panggil dia DATUK DR.M...hehehe

3)Gosip ditangga no.2 skunk?
gosip????xtaulah mungkin pasal jiran aku kot.....

4)Selebriti paling comel no.1?
kalu aku taruk diriku sendiri mesti ramai yang xpuas hati....hahaha
jadi aku taruk siAISHAH AF7....

5)kakak no.4
kena jawab jugak ke????

6)teman rapat no.10?
aku punya teman,teman sepermainan...huhuhuhu xtau lah semuanya rapat kot....

7)kawan paling kedekut no.6?
setakat ni org yang kedekut dalan hidup aku ialah jiran aku.......xdapat dibayangkan dia punya kedekut tu.....

8)kekasih no.2?
kau kekasih awal dan akhir......heheheh(soalan tu xdapat jawab...layan lagu je lah)

9)artis lelaki no.1 di ati?
M.DAUD KILAU kot(sesipa peminat dia tu minta maaf ye)...heheheh

10)adik no.3?
macam mana nak jawab ni...aku ni dah nom 5,,adik beradik aku 6 org je.....aku letak ank jiran aku je lah..hahahaha


hahahaha akhirnya aku telah berjaya menjawab tag dari kak reen ni...harap empunya diri puas ati.....

6 ulasan:

reen berkata...

bagus!!bagus!!!..ekau memenuhi pmintaan eden...tahniah..den bg adiah krn ekau rajin mnjawab...adiahny ialah....10 boyol BUDU!!!!kuang..kuang...kuang...

13may berkata...

rajin jawab tag :D

EYA ZAMANI ZAITEE berkata...

hahhaa ....rasa tag tu utk jiran ieyra je kot hihihiih

ayu-lysa berkata...

akhirnya berjaya gak ieyra jwb tag dri opah tu ye..hehe..kak reen jgn mare..gurau je..tahniah!!tahniah!!tahniah buat ieyra..akak blanje mkn seafood..tp ekau byr sndri la..kehkehkeh...

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:dapek budu yo.....xnak....den nak ole2 dari pulau tioman.....hahaha ieyra dah bgtau kan,,,anda diminta segera menunaikan permintaan ku itu

intan shaheera@ieyra berkata...

13may:buat2 rajin je ni....huhuhu


kak ziya:sbenarnya ieyra xde jiran pun....kiranya jiran tu ieyra lah......hahaha


kak ayu:nak belanja seafood tapi kena byr sendiri lak..apo no??
xpe2 biar akak belanja,ieyra bayar tapi pakai duit kak reen yo..hahahahaha