Selasa, 31 Mac 2009

berdosakah aku......

Entry kali ni dibuat bertujuan untuk memohon maaf pada sape sahaja yang pernah diganggu oleh budak bernama "ieyra"......

Budak tu mmg suka menganggu org,bukan sahaja di blog malah dak ni jugak semakin berleluasa di khidmat pesanan ringkas(SMS)....pada sesiapa yang pernah diganggu oleh dak ni sila pastikan anda sediakan prepaid yang secukupnya untuk melayan dak ni,coz dak ni sentiasa ingin menganggu org yang dia rasakan mudah diganggu.....hehehe


Menganggu orang mmg satu keseronokkan,tapi ada juga org yang tak suka diganggu lebih2 lagi jenis yang sentiasa sibuk mengalahkan "PM" malaysia...tapi memang dah menjadi tabiatku sejak azali lagi,dari dulu aku suka menganggu sehinggakan ada yang beranggapan yang aku ni jenis yang xde kerja(mmg xde kerja pun).....

Aku dah xtau nak kata ape lagi so pada sesiapa yang di ganggu tu aku mintak maaf sekali lagi.........

tak semua benda yang kita inginkan akan menjadi milik kita...tapi tidak salah kalu kita terus berusaha..........


Aku main bg je ayat tu.............

7 ulasan:

f.a.i.z.z.a.h berkata...

sape lah yg sibuk sangat tu. mengalahkan PM? wah wah..

intan shaheera@ieyra berkata...

kak faizzah:sesiapa yang merasa sibuk sentiasa..hahaha

reen berkata...

ekau nk usaha dapatkn apo?..p kejo ayam2 ekau 2..wt sepah yo kt umh den..kang den tngkp kang msk gulai,nangis x blagu ekau..

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:kalu brani cubo lah tangkap ayam den tu.huhuhu

EYA ZAMANI ZAITEE berkata...

mcm trasa je hahahha .....pa2 pun ingat sms ke x yg penting kita ingat :) ....x reply x smestinya x ambik tau kan ...tq hihi

ayu-lysa berkata...

den dh goreng aym ekau dh..hahaha..sodap ea..mkn lauk aym..lg sodap ble di panggang..hehe..napo aym ekau x kawen2 lg??den nengok ank2 ea bkn men ramai..polik bin hairan...

intan shaheera@ieyra berkata...

kak ziya:btl tu kak ziya....ieyra saje je wat ntry ni,ieyra tahu semua org bz memanjang dan xmcam ieyra ni asyik free aje



kak ayu_lysa:ape lah dosa aym ku itu.......wuawuawua