Khamis, 7 Mei 2009

tawaran hebat.......

Bulan MEI telah tiba dan aku rasa cam nak meniaga award je.hehehehe macam lah xpernah bagi award......tapi award kali ni agak special skit coz korang leh amik mengikut kesesuaian dan xpayah bayar...ia khas buat teman2 sebagai penghargaan untuk korang yang sentiasa menjadi pengunjung setia di blog aku ni.......




Korang semua memang dah sedia maklumkan,pada 11hb MEI ini merupakan tarikh keramat buat semua ibu2 di seluruh dunia...so award pertama ni aku jualkan kat semua member2 bloggers yang bergelar ibu.....kalu anda rasa anda seorang ibu,,jgn lupa amik tau...kihkihkih...





Pada 16hb MEI lak memang dah ditetapkan merupakan hari yang paling bermakna untuk para2 guru di seluruh dunia.....setakat ni ada beberapa orang sahabat bloggers ni seorang guru so aku nak bagi award ni buat semua bloggers yang bergelar guru...





Pada 22hb MEI lak merupakan hari yang paling bersejarah buat salah seorang blogger yang paling rapat dgnku.....dan aku dah anggap dia cam kakak aku sendiri........award ni khas untuk dia n untuk semua insan yang sambut bezday bulan ni....






Last skali aku nak bagi jugak award untuk semua followers aku yang agak special...pada sesiapa yang xjemu2 lawat blog aku,jgn lupa amik tau....



jgn lupa amik tau,jualan penghabisan stok ni......hahahahahaha

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amboiiiii!!!....bnyknya award dia nk bg....dr 4 tu...3 trsenarai akak punya...nt akak amek ea....he...mekacih cayang!!!mmmuuuaaaahhh...

'AQILAH berkata...

yea!
dapat award

Iznie berkata...

wow..... nice award....

thnx kak ieyra.....
yea yea dapat award lagi..hehe

Unknown berkata...

walaupun menghilangkan diri..still ttp dapat award..hee~~

EYA ZAMANI ZAITEE berkata...

trima kasih daun keladi lain kali leh bagi lagi ..:)

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:knp akak amik tiga je........akak kan cikgu jugak kepada anak 2 akak...heheheehhe......sama2 makcik,,,


iznie:amiklah dik oi!!!!!award tu xpayah bayar pun...


ejump:amiklah award tu walaupun asyik menghilang je.....


kak ziya:amiklah kak ziya...nak banyak2 pun xpe..