Rabu, 28 Oktober 2009

Bodohkah aku?????

hari ni aku bukan lagi bergelar students PSMZA,,,,


bodohkah aku????


aku telah memalukan kedua orang tuaku...
tapi aku memang tidak terdaya nak meneruskan sesi pengajian disini lagi...

aku xtahu nak adukan masalah ni kat sape lagi,,so aku try luahkan kat blog ni...
pada sape2 yang ada komen silalah bg komen...
maybe ramai yang berangapan tu kerja bodoh...
tapi hanya aku yang menanggungnya dan hanya aku dan ALLAH sahaja yang tahu apa yang ada di dalam hati ni.........

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa masalahnya ekau sbenarnya ni???

Hernee Nazir berkata...

apehal dik?

intan shaheera@ieyra berkata...

kak reen:masalah kerajaan kak.........maleh dah nak pikior

intan shaheera@ieyra berkata...

hernee nazir:big problem kak......

su berkata...

Jgn ckp perkataan tu dik...

rezeki di mana2, xsemestinye kat situ je kite leh timba ilmu.... kat mane2 pun boleh...

jgn sedih2 dah...ok :)

intan shaheera@ieyra berkata...

kak su:tq kak......ieyra akan terus blajar tapi bukan kat situ.....

pyensomething02.blogspot.com berkata...

jgn sebut lg pkataan 2... xelok ngt eh...idup msti d truskn dik.. hp adk akn tbah k... take care... y ptg senyum sokmo... :-)

chah berkata...

ala dik semua org ader masalah... tp yg penting tabah menghadapinye... semoga adk akan teruskan perjuangan dan cita2 adk.ambil yg jernih buang yang keroh ok. still smile always.... my love