Rabu, 23 September 2009

selamat kembali......

lagu asal:indahnya beraya di desa


nyayian asal:(azlina aziz)








wahai perantau,


perantau di desa,


pulanglah ke kota


untuk bekerja.


kepanjangan cuti


bukannya alasan


usah hampakan hati


majikan semua.....hahahaha








kepada semua pekerja2 yang di sayangi oleh bos2 semalaysia,,pulanglah ke kota kembali yek...


udah2 ler tu cuti....syawal mmg sebulan,tapi kerja mesti jalan..


jadilah pekerja contoh..hahahahaha








Kita tutup cerita pasal kembali bekerja disini...






aku nak buka cerita pasal raya plak...




Raya kali ni xlah meriah sgt,tapi aku bersyukur sgt2 coz kami sekeluarga masih dapat berkumpul..


family aku xlah ramai sgt,tapi bila dah berkumpul tu rasa macam nak roboh umah..maklumlah masing2 ada karekter tersendiri beserta karenah yang pelbagai...




ni foto aku sefamily masa raya ari tu.....




yang mana satu aku????ops.....jeng...jeng...jeng......hahahaha
hajat sebenar ntry ni di bina coz nak tunjuk gambar ni je..hahahaha
k aku cau lu.....adios...
salam aidilfitri

6 ulasan:

'AQILAH berkata...

selamat hari raya

intan shaheera@ieyra berkata...

aqilah:selamat hari raya juga......wit raya xde ke?????

EYA ZAMANI ZAITEE berkata...

Meriahnya hihii

ch@ berkata...

touching sungguh lagu raya tuu...

intan shaheera@ieyra berkata...

kak ziya:mmg meriah pown...kihkihkih



cha:khas untuk semua yang pulang bekerja...

kelor berkata...

puasa sebulan raya pon sebulan penuh gak. ^^